کرایه اتوبوس دربستی
نوشته شده توسط : امیر

کرایه اتوبوس دربستی

امروزه وسایل حمل و نقل جایگاه مهمی در زندگی افراد دارند و مردم برای رسیدن به محل مورد نظر وابسته به این وسایل هستند. همواره یکی از متداول ترین انتخاب ها برای جابجایی ، اتوبوس می باشد که نقش بسزایی در کنترل ترافیک شهری داراست. خدمات حوزه اتوبوس شامل سرویس های مختلفی نظیر اتوبوس دربستی ، اتوبوس واحد گشت ، اتوبوس بهشت زهرا و … می باشد که هریک در وضعیت های مختلف استفاده می شوند.

با اجاره اتوبوس دربستی این امکان برای شما فراهم است تا اتوبوس را از مبدا تا مقصد در اختیار داشته باشید و به هر مکان که مد نظرتان است ، نقل مکان کنید. امروزه از اتوبوس های دربستی در مراسم های مختلفی اعم از جابجایی آشنایان فرد مرحوم به بهشت زهرا بکار گرفته می شود.

از دیگر کاربردهای اتوبوس دربستی می توان به جابجایی کارکنان و تشریفات اداری آن ها ، تورهای گردشگری ، ایاب و ذهاب مهمانان همایش ها و سمینار ها و … اشاره کرد.

شرکت یزدان گشت با بیست سال سابقه کاری در این زمینه و با بهره مندی از کادری مجرب و حرفه ای ، آماده خدمت رسانی به مشتریان محترم می باشد. ناوگان حمل و نقلی این مجموعه با برخورداری از وسایل نقلیه با کیفیت و راحت ، که هریک دارای معاینه فنی و بیمه کامل می باشند ، مفتخر است با خدمت رسانی به شهروندان عزیز در جلب رضایت آنان موفق بوده است.

جهت رزرو اتوبوس و آشنایی با دیگر خدمات یزدان گشت تماس بگیرید

09123093071

021-46047809

منبع : https://yazdan-gasht.com/2020/02/01/shuttle-bus-fare/





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: